Продавець Live-box розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2813 відгуків
ВІДГУКИ ПРО ТОВАР І МАГАЗИН ПОКРАЩАТЬ СЕРВІС В УКРАЇНІ! Залишити відгук
+380 (95) 886-08-64
Live-box
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Ми завжди готові до конструктивного діалогу з покупцем та йдемо йому назустріч. Іноді трапляється так, що з якихось причин виникає потреба повернути назад куплений товар. Клієнт має право повернути бракований товар, або товар, що не відповідає замовленню або опису протягом 14 календарних днів з моменту його отримання за умови, що товар не використовувався, збережені всі гарантійні пломби, упаковка та товарний вигляд. Усі заявки повернення товарів розглядаються до 14 днів. Бракованим вважається товар із порушенням споживчих якостей, у яких він може бути використаний за своїм призначенням. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може: 1. Обміняти товар належної якості. 2. Повернути товар належної якості. 3. Повернути або обміняти товар неналежної якості. Який товар підлягає обміну: 1. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку; 2. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів. Процедура повернення та обміну товару належної якості: 1. Повідомте про намір повернути оплачений товар; 2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; 3. Після отримання товару протягом 14 робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар Процедура повернення товару Неналежної якості: 1. Повідомте про намір повернути оплачений товар; 2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; 3. Після отримання товару протягом 14 робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту так само за фізичною адресою - м. Умань, вул. Незалежності 27, 20301 Повернення коштів здійснюється після отримання товару. Повернення коштів здійснюється на карту. Повернення коштів здійснюється протягом 14 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner